December 25, 2010

Cookie wearing a harness




先日お伝えしましたハーネスを久しぶりに会えたクッキーに装着させてみました。
サイズはバッチリグーでした。ヤッタネ
この日は天気が悪かったので散歩には行けませんでしたがしばらく家の中をこれでウロウロさせました。アハハ
きゃたりんは只今帰省中なので、しばらくはこのクッキーちゃんがブログに登場することになりそうです。
ゆたしくうにげ~さびらm(__)m

I told the other day with a harness, I put on it to Cookie.
The size was suitable.Good.
This day we could not walk because of bad weather brought by hanging out in the house for a while.
Since I'm under homecoming now,Cookie will appear in here for the time being.
Thank you. m(__)m





いつもありがとうございます。

Thank you for your visit.


人気ブログランキングへ
  Please click

Your click support my habit.Thank you.

No comments:

Post a Comment